Моделите на Юнона са уникални. Имат дреха за всеки повод и помагат ма жените да се чувстват добре в кожата си.
Материите, които използват са уникални.
Имам доста дрехи от тях и мога да кажа, че съм възхитена.
Изключително грубо отношение от страна на жената, която беше в магазина, не знам управителка ли е или е работник, но това не е отношението което се очаква от магазин с доказана марка на пазара като тази. Може да се каже че сте на самообслужване. Ако искате да върнете или да замените артикул няколко часа след закупуването му, не е възможно.
Не се обяснява каква е политиката за връщане. Изключително недоволна и разстроена излязох от магазина. Няма да повторя повече.
Най-отвратителното отношение, което някога съм получавала в магазин. Продавачката с червената коса, която в последствие се представи за собственик на магазина в мола в Пловдив, ми обясни как всички рокли в магазина били до М размер, защото производителят преценил, че няма да седят добре на дами, носещи по-голям размер... Шок... Само 1 рокля извади, която имала в Л-размер, вече тази рокля щяла да седи добре на дама, носеща този размер... Разказвайки на приятелки историята, една ми прати ревютата тук и хем се изумих колко много жени са преживели подобно отношение, хем ми олекна, че поне явно н...
Обслужването от високата госпожа с избелялата лилава коса граничи с унижение на клиента.
Четейки скорошни коментари, моето мнение се препокрива с тях.
Продавачката се държи арогантно и коментарите й за вкуса и телосложението на клиента са обидни.
При следваща покупка от марката, ще пазарувам в друг магазин!
Възмутена съм!
Вчера посетих магазина в Мол Пловдив,за да си закупя сако и панталон,които избрах в различен цвят(черен панталон и бежово сако)..забележете,че всички артикули се продават поотделно и на съответната цена.Без дори да задам въпрос, продавачката ме индормира,че няма да ми продаде панталона ,защото политиката на фирмата не позволява смесване на цветовете ..аз естествено помислих,че не съм разбрала,защото по-голям абсурд не бях чувала,но се оказа че тя е напълно сериозна.Съответно реших,че се отказвам от покупката,а госпожата ме уведоми,че не е проблем да изгуби 300 лв.(те щяха да се около 600,защ...
Сменете лелята, която обяснява на хората как им е прекалено голям бюста за дрехите! И как трябва да си с повдигащ сутиен ,за да ти стане някое бюстие(това се повтаря 17 пъти и ти писва и си тръгваш).
Току що посетихме магазина и исках да премеря рокля от витрината. Първо магазинът отвори 25 минути след обявеното работно време. Когато попитах за голям размер получих отговор "тази рокля не седи добре на размер над М". След като се шокирах от това отношение и от факта, че не ми се предлага дори да преценя сама. Отвърнах "Много сте мила". Отговорът беше "Добре е човек да има реална прценка за себе си". Моля да бъдат взети мерки относно наетият персонал. На мен кракът ми няма да стъпи там повече.
По отношение на предлаганите модели като цена и качество нямам забележки, но отношението на управителката на магазина беше меко казано грубо. При поискване на книга за похвали и оплаквания за обект, горецитираната поясни, че ще бъде санкционирана продавачката. При условие, че конкретната фирма държи на реномето си, би следвало да подбира по-добре и персонала си, пък бил той и с вменени управителски функции
Много добре зареден магазин
Great service and great clothes quality 👌